A belga Nutricia bébiétel célcsoportja ugyebár a kismamák mellett a terhes nők, ezúttal őket vették célba. Vagyis nemcsak őket, de a párjaikat is, hiszen a cég megrendelésére kifejlesztett iPhone-alkalmazás, a Baby Connection akkor működik igazán, ha ketten használják: a leendő anyuka és apuka. Az applikáció lényege, hogy ha a pár egyik tagja hozzáad valamit (pl. a magzat ultrahang-felvételét), akkor azt a másik is látja. Mi több, a két iPhone-t ún. duál monitoros verzióban is használhatjuk (ahogy az a videón is látható). Az alkalmazás segítségével ráadásul a pasik folyamatosan értesülhetnek párjuk hangulatváltozásairól, illetve információkat kapnak a terhesség minden szakaszáról. A Nutricia azt állítja, hogy ezzel a kis fejlesztéssel akarja a jövőbeni apukákat bevonni a számukra néha „érthetetlen” terhességbe, de a valódi cél nyilván az, hogy ha apa később vásárolni megy, tudja, milyen kaját vegyen a gyereknek.
A bébiételt gyártó cég segítségével a belga férfiak kiprobálhatják mennyire nehéz egy terhességet kihordani. Jól jönne egy ilyen itthon is.
forrás: adverbox