Bár nem új, de ez az egyik kedvenc scamem*. Természetesen ez a hirdetés csak az indiai kultúrkörben él meg, ahol értik, hogy ez egy Namaste. Egy olyan köszönési mód: az emberek a mellkasuk elött (középen) összeérintik a két tenyerüket, ezzel jelképesen azt fejezik ki, hogy két ember találkozásakor valójában két lélek találkozik. A képen látható hölgy viszont - a vallási hagyományokat megszegve - félrecsúsztatott kézzel végzi a köszönőmozdulatot, hogy eltakarja a ruháján lévö beszáradt foltot. Persze az új Ariel minden foltot kihoz, igy a jövőben nem lesz szükség erre.
Szép, letisztult okos print. Gratula az indiai Saatchi & Saatchi-nak.
*A scam olyan reklám, amely nem elsősorban a fogyasztóknak készül, inkább a reklámversenyekre. Legtöbbször ilyen esetekben nem költenek sokat médiahasználatra, hiszen ezek az 'okos/ötletes/vicces' reklámok valójában nem generálnának nagy fogyasztást.
Forrás: Ads of the World