Ez egy régebbi kampány, de az ötlet annyira tetszik, hogy megér egy bejegyzést. A Leo Burnett torontói csapata 4820 darab Campbell's Soup leveskonzervből csinált egy meglepően egyszerű, de mégis kreatív installációt. Hasonló kampányt a magyar gyermekétkeztetésre is ki lehetne találni. De lássuk, mit alkottak a kanadaiak!
A konzervekből a HUNGER (éhes) szót rakták ki. A dolog működött: az installáció arra motiválta az embereket, hogy vegyenek a konzervből, így az ÉHSÉG fokozatosan eltűnt. Mindez persze jótékony célokat szolgált, a megvásárolt konzervek ugyanis a helyi ételbankba, azon keresztül pedig a rászorulókhoz kerültek. Mivel a vásárlók a boltban nap mint nap látták az adakozásuk eredményét, abban voltak érdekeltek, hogy minél hamarabb eltünjenek a konzervek, azaz az éhség. A kampány utóéletéhez hozzátartozik, hogy kitalálója a Canada Cannes Young Creative reklámversenyen 2006-ban egy díjat is bezsebelt.