HTML

2011.03.22. 20:06

Nincs eredeti ötlet?

Ami egy kreatívnak eszébe jut a világ egyik pontján, az miért ne jutna eszébe valaki másnak a világ egy másik pontján? – kérdezhetjük ezt akkor, ha két, egymásra kísértetiesen hasonlító reklámot látunk. Sokszor tényleg csak tippelni lehet arra, hogy az időben és térben is eltérően fogant „ikerreklámok” esetében a korábban készített verzió az eredeti, míg a másik szimpla nyúlás vagy a hasonlóság pusztán a véletlen műve. Hasonló a helyzet az alábbi reklámmal is. Baloldalon a Leagas Delaney milánói ügynökség 2007-ben készített Saab-reklámja, jobbján pedig a párizsi Fred Farid idei Audi-reklámja.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://facelift.blog.hu/api/trackback/id/tr472769006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.