HTML

2011.03.20. 21:53

Ahogy fogy az étvágy

Ez egy régebbi kampány, de az ötlet annyira tetszik, hogy megér egy bejegyzést. A Leo Burnett torontói csapata 4820 darab Campbell's Soup leveskonzervből csinált egy meglepően egyszerű, de mégis kreatív installációt. Hasonló kampányt a magyar gyermekétkeztetésre is ki lehetne találni. De lássuk, mit alkottak a kanadaiak!

A konzervekből a HUNGER (éhes) szót rakták ki. A dolog működött: az installáció arra motiválta az embereket, hogy vegyenek a konzervből, így az ÉHSÉG fokozatosan eltűnt. Mindez persze jótékony célokat szolgált, a megvásárolt konzervek ugyanis a helyi ételbankba, azon keresztül pedig a rászorulókhoz kerültek. Mivel a vásárlók a boltban nap mint nap látták az adakozásuk eredményét, abban voltak érdekeltek, hogy minél hamarabb eltünjenek a konzervek, azaz az éhség. A kampány utóéletéhez hozzátartozik, hogy kitalálója a Canada Cannes Young Creative reklámversenyen 2006-ban egy díjat is bezsebelt.

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://facelift.blog.hu/api/trackback/id/tr752757202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.