HTML

2011.05.12. 15:03

Drogéria

Ha a gyermeked drogozik, beszélj vele, mielőtt túl messzire megy – ez a szlogenje a Partnership for a Drug-Free America nevű szervezet hirdetésének, melyet a New York-i Publicis ügynökség készített még tavaly év végén. Két verziója is van, a Publicisnél a heroinistákra és a füvezőkre is gondoltak. Az egyik változatban – micsoda meglepetés – egy tű, a másikban egy égő füves cigi leselkedik a lufira, ami ugyebár a gyerek lenne.

forrás:adsoftheworld


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://facelift.blog.hu/api/trackback/id/tr622898375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása